Bemutatkozás

Tisztelt Látogatóm!

Most egy percre képzelje el, hogy egy nehéz nap után az irodai adminisztrációra, értekezletek szervezésére, vagy épp a közösségi médiára szánt idejét máris lazítással, pihenéssel töltheti! Épp elég a vállalkozása napi feladataival foglalkozni, ezért fedezze fel, próbálja ki, hogy milyen, ha mindezt más csinálja Ön helyett!

Ismeri az érzést? „Elúsztam az adminisztrációval/nem adtam fel/nem hívtam fel/nem adtam időpontot/nem rendeltem meg”; gondolatok, melyek néha hazáig kísérik.

Ismerjen meg, velem megoszthatja feladatait

Több évtizedes adminisztratív, valamint személyzeti igazgatási feladatok ellátásával eltöltött időszakot követően döntöttem: távmunkával olyan vállalkozások segítségére leszek, melyek produktív tevékenységükre szánt idejüktől vonják el a munkanap jelentős részét annak érdekében, hogy az egyre növekvő és többrétű szervezési/adminisztratív feladataikat elvégezzék.

Irodai tevékenységek során szerzett ismereteimre, tapasztalataimra és végzettségeimre (Alpári Gy. Közgazdasági Szakközépiskola – gyors- és gépíró, igazgatási ügyintéző; Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola – gyermek- és ifjúságvédelmi specializáción szerzett nevelőtanár; Budapesti Corvinus Egyetem – személyügyi szakértő) alapozva ajánlom vállalkozása humánerőforrás menedzsmentjét segítő tevékenységként a „Szolgáltatások” menüpontban felsorolt HR, valamint egyéb adminisztrációs feladatok ellátását. Szervezési, asszisztensi, valamint személyzeti (munkaügyi dokumentumok szerkesztése, HR dokumentáció készítése) feladatok végzésére felkészülten várom a hozzám fordulókat.

Amennyiben hozzám delegál feladatot, vállalkozása emberi erőforrás menedzsment rendszerének és adminisztratív feladatokat végző csapatának segítségére leszek annak érdekében, hogy Ön a munkaerőforrásait, a cég stratégiai és gazdálkodási szerepkörét profiljának megfelelően a legteljesebb mértékben hasznosíthassa.

A távasszisztensi feladatok igénybevétele mikro-, kis- és középvállalkozásoknak, vagy nagyobb cégek esetén a munkakörök átmeneti ellátatlansága idején ideiglenesen megnövekedett adminisztrációs teher könnyítésére szolgál.

Rutinom és az asszisztensi tevékenység mibenlétének magas szintű ismerete mellett ellátom a vállalkozásától időt rabló, kiszervezhető feladatokat.

Tempósan és késedelem nélkül, munkanapjaihoz értékes időt szabadítok fel, mely effektív munkája előnyére szolgál. Cégvezetőként eltekinthet egy munkatárs munkabéréhez kapcsolódó közteher megfizetésétől, valamint a munkavégzéshez szükséges infrastruktúra költségeitől. 

Kapcsolatot e-mailben, telefonon, valamint az alábbi kapcsolatfelvételi űrlap segítségével létesíthet velem.

Bujna Tünde

Kapcsolatfelvételi űrlap

[contact-form-7 404 "Nem található"]