Kezdőlap

Virtuális asszisztensi szolgáltatás

„Ha összejövünk, az a kezdet,
ha összetartunk, az a haladás,
ha összefogunk, az a siker.” (Henry Ford)

Szívesen átadná a napi munkaidejét terhelő adminisztratív feladatok végzését? Gondolt már arra, hogy távasszisztensre van szüksége?

Szervezze ki az adminisztratív irodai teendők egy részét! Kalkuláljon: egy virtuális asszisztensi szolgáltatással akár új munkavállaló alkalmazását is elkerülheti!

Ki az a virtuális asszisztens vagy távasszisztens?

A virtuális asszisztens (általánosan rövidítve VA) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését. A virtuális asszisztensek szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel. A saját vállalkozásuk adózásáért saját maguk felelnek, vagyis az ügyfélnek nincs gondja a munkabérre, járulékokra, munkaviszonnyal kapcsolatosan jelentkező egyéb teendőkre.” (Wikipédia)

Elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői részére asszisztensi, adminisztratív és humánerőforrás menedzsmentet támogató feladatok végzését ajánlom.  

Ismerjen meg itt.